დღევანდელი მეცადინეობა დავიწყეთ მოსწავლეების სავარაუდო ნაშრომების განხილვით . ამ თემაზე INTEL-ში მოთავსებულია მრავალფეროვანი მასალა და თვითოეულმა მასწავლებელმა ნახა მისთვის საინტერესო და გამოსაყენი ნიმუში .
შემდეგ დეტალურად გავაანალიზეთ მეოთხე მოდულის აქტივობები : პედაგოგიური პრაქტიკა; მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა და შევასრულეთ პრაქტიკული დავალება
ტრენინგის დასასრულს ჩვენ გავაკეთეთ მეოთხე მოდულის რეფლექსია
შემდეგ დეტალურად გავაანალიზეთ მეოთხე მოდულის აქტივობები : პედაგოგიური პრაქტიკა; მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა და შევასრულეთ პრაქტიკული დავალება
და განვიხილეთ ჩვენი ნამუშევრები წყვილებში.
ტრენინგის დასასრულს ჩვენ გავაკეთეთ მეოთხე მოდულის რეფლექსია
3 რამ რაც დავიმახსოვრე:
- როგორ უნდა დავგეგმოთ მოსწავლის ნაშრომი ;
- როგორ უნდა გავწეროთ პროექტის აღწერილობა;
- ჩემი აქტივობები დავგეგმო და გავწერო პორტფოლიოს რუბრიკის მიხედვით
2 რამ რაც ვისწავლე
- პროექტის მსვლელობის აღწერა
- მოსწავლეების თვითშეფასების ფორმების შედგენა
1 რამ რაც მინდა გირჩიოთ
- არ დაგვავიწყდეს რომ ჩვენ განვიხილავთ იდეალურ პროექტებს :) !
საშინაო დავალებად ხათუნამ გვთხოვა შეგვექმნა მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევარი .